آزمون های استخدامی در تشخیص حضور افراد مناسب برای هر زمینه شغلی ضروری هستند.  اولین اقدام در حوزه مدیریت منابع انسانی استخدام و تأمین نیروی انسانی است. اگر این مرحله به‌درستی انجام نشود، حضور افراد نامناسب در سازمان باعث ایجاد مشکلات آشکار و نهان برای آن می‌گردد. رفع این عوارض را می‌توان در مرحله استخدام، پیشگیری نمود.  مسلم است که پس از استقرار افراد در سازمان بسیار دشوار خواهد بود.  متخصصین استخدام کارکنان تخمین می‌زنند که در صورت استخدام نامناسب یک فرد برای هر شرکت سالانه معادل سه تا شش برابر حقوقی که قرار است به او پرداخت شود هزینه خواهد شد.

كارشناسان حوزه استخدام علاوه بر تایید این موضوع، اضافه می‌کنند كه این درصد فقط در صورتی است كه خطای این تصمیم طی شش ماه اول استخدام مشخص و اصلاح گردد است. اگر این اشتباه مشخص نشود و بعداً آشكار گردد، این هزینه‌ها می‌تواند به‌طور هنگفتی  بیشتر شود.

بنابراین لازم است هر سازمان دقت و توجه شایانی به بحث گزینش و استخدام نیروی انسانی نموده و خود را از آسیب‌های استخدام نا به‌جا دور نگاه‌ دارند.

موسسه فرهیختگان جوان آماده است تا  آزمون های استاندارد استخدامی مطابق با مدل های روز دنیا و با بهره گیری از کادری مجرب و کارآزموده، را برای شرکت ها و سازمان ها  اجرا نماید.

این آزمون های استخدامی شامل موارد ذیل می باشد:

  • آزمون شخصیت
  • آزمون توانایی
  • آزمون علایق
  • آزمون ارزش های کاری
  • آزمون دانش شغلی

موسسه فرهیختگان جوان بعد از اجرای آزمون های استخدامی بر اساس پروفایل استخدامی فرد  و مولفه های شخصیت، توانایی ها، ارزشها و علایق فرد به سازمان متقاضی اعلام می دارد که فرد با چه مشاغل و پست هایی از آن سازمان تناسب دارد.

همچنین این سازمان با استفاده از آزمون سنجش تناسب شغلی برای سازمان ها و ادارات میزان تناسب میان افراد شاغل  در سازمان و شغل آنها  را به درستی و با دقت بالایی می سنجد.

ثبت نام آنلاین

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09050942046 تماس بگیرید