تماس با شماره تلفن

09050942046

جهت ادامه تحصیل در رشته داروسازی ایتالیا به زبان انگلیسی گذراندن 12 سال اموزشی در سوابق تحصیلی دانشجو الزامی است. متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی پس از ارایه مدارک تحصیلی خود شامل دیپلم و پیش دانشگاهی خود به موسسه پذیرش اولیه این رشته را دریافت نموده و ویزای تحصیلی کشور ایتالیا را دریافت خواهند نمود.

پس از دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا،دانشجویان در شهریورماه هرسال در ازمون ورودی رشته داروسازی ایتالیا به زبان انگلیسی در دانشگاه رم شرکت می کنند. ازمون ورودی به زبان انگلیسی است. مباحث ازمون شامل سوالات از دروس زیست شناسی،شیمی،زبان انگلیسی،اطلاعات عمومی است.به جز سوالات مربوط به اطلاعات عمومی سایر مباحث مطرح شده در ازمون داروسازی ایتالیا در حد سرفصل کتاب های دبیرستانی ایران است.

لازم به ذکر است که هر ساله معمولا 90 درصد دانشجویان شرکت کننده در آزمون موفق به کسب حداقل نمره آزمون می شوند که در این میان خوشبختانه دانشجویان اعزامی آتیه آفرینان ایرانیان با حمایت و برنامه ریزی صحیح موفق به کسب بالاترین امار قبولی در این ازمون شدند.

علاوه براین، تمامی دانشجویان قبول شده در رشته داروسازی ایتالیا  توسط آتیه آفرینان ایرانیان در سال گذشته با دریافت مشاوره های صحیح و اقدامات به موقع، موفق به دریافت بورسیه استانی ایتالیا (بورس جهان سوم) شدند.

تمامی متقاضیان رشته داروسازی ایتالیا مانند سایر رشته ها بدون در نظر گرفتن شرط معدل با ارایه مدارک مالی مربوط به سرپرست خانواده امکان دریافت بورسیه استانی ایتالیا (جهان سوم) راخواهند داشت. با دریافت این بورسیه دانشجویان از پرداخت شهریه دانشگاه معاف گردیده سالیانه  حدود مبلغ 5000 یورو به عنوان کمک هزینه تحصیلی به صورت نقدی طی 2 قسط از اداره بورسیه استان محل تحصیل دریافت خواهند نمود.

برای کسب اطلاعات بيشتر درباره تحصيل داروسازی در ايتاليا با مشاوران فرهيختگان جوان تماس حاصل نماييد.

تماس با شماره تلفن

09050942046