تماس با شماره تلفن

09050942046

احتمال اجرا نشدن این طرح در سال آینده

سردار کریمی به افراد واجد شرایط این طرح توصیه کرد حتما امسال برای نام نویسی و پرداخت جریمه های خود حتی به صورت قسطی اقدام کنند زیرا اجرای مجدد این طرح در سال آینده مشخص نیست و از سوی دیگر ممکن است در صورت اجرا در تعداد سنوات و میزان جریمه ها نیز تغییراتی ایجاد شود.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: براساس این طرح، متقاضیانی که تا پایان سال 96، از زمان غیبت سربازی آن ها 8 سال تمام می گذرد، می توانند برای ثبت درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند. براساس قانون، این افراد باید تا پایان سال 96، هشت سال تمام یا بیشتر غیبت داشته باشند در غیر این صورت مشمول قانون سال 96 نخواهند شد.

وی اضافه کرد: از سال 94 چندین مرحله ثبت نام برای اجرای طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی اعلام و متقاضیان درخواست های خود را ثبت و بررسی های لازم صورت گرفته است.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی، گفت: بعد از ثبت نام از افراد، شرایط و اطلاعات آن ها، راستی آزمایی می شود.

وی اضافه کرد: در سال 95، 179 هزار نفر ثبت نام کردند که حدود 101 هزار نفر از آنان جریمه های خود را به صورت اقساطی پرداخت کردند و بیش از 35 هزار نفر کل مبالغ جریمه خود را پرداخت و کارت معافیت دریافت کرده اند.

سردار کریمی افزود: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا سامانه پیامک به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل کنند.

برای کسب اطلاعات بيشتر درباره خريد خدمت سربازی با مشاوران فرهيختگان جوان تماس حاصل نماييد.

تماس با شماره تلفن

09050942046